Jdi na obsah Jdi na menu

Soustředění

Příspěvky

5. den

3. 3. 2018

Soustředění 5. den

Budíček jako obvykle, ale tentokráte většina ještě spí. Asi jim tréňa vrátil mobily zbytečně brzo. Navíc i to dnešní ráno je trochu zamračené a bez známek sluníčka. Snídaně nás ale vždycky rozehřeje. Dopolední trénink proběhne tentokrát na travnatém hřišti nedaleko hotelu.

Na oběd se jako tradičně projdeme do města a pokud během dopoledne hoši trenéra příliš nerozčílí, je velká pravděpodobnost, že dáme ještě naposledy aquapark.

Odjezd je plánován na 16:00. Dojezd cca. 1hod 30 min.

Michal Kůstka

4. den

3. 3. 2018

Soustředění 4. den

Dnes vstáváme stejně, ale snídaně je o trochu dřív, abychom se stihli přesunout na hřiště, kde 2003 sehrají přátelák a 2004 jim budou fandit.

Přátelák se v prvních minutách nevyvíjel zcela v náš prospěch. Řetězili jsme individuální chyby tak rychle, že jsme už v prvních deseti minutách inkasovali gól a dostali soupeře do vedení. Ihned poté došlo k vystřídání hříšníků a jako mávnutím kouzelného proutku se hra začala zlepšovat, otáčet v náš prospěch a druhá polovina už měla skutečnou kvalitu. Nakonec jsme soupeře, za hlasitého povzbuzování kotle 2004, dokázali přehrát jak ve středu hřiště, tak i ve standardních situacích.

V soutěži kotlů ovšem vyhrává jednoznačně ten z hráčů 2003.

Pak následuje oběd, návrat do hotelu a polední klid. Ten ovšem pánové, nevím proč, příliš nedodržují a tak si myslím, že už to nebude dlouho trvat a stihne je nějaký nenadálý trest v podobě vytrvalostního běhu namísto domluveného nohejbalu.

Ve tři hodiny nás bohužel opustil Leny. Holt 39,2 je dost velká teplota i pro člověka, který má rád horké léto. Doufejme, že se dá rychle dohromady, jelikož tvoří nedílnou součást základní sestavy.

Turnájek v nohejbale a následná večeře. Obojí mělo vynikající kvalitu. Pak opět tradiční procházka městem na hotel a večer ještě koupání v aquaparku. Díky včerejší a dnešní výhře jsou trenéři spokojeni a plní takřka všechna přání.

Michal Kůstka

3. den

2. 3. 2018

Soustředění 3. den

Budíček stejně jako včera. Vstávání bylo ale už trochu rozpačité. Snídaně dobrá a standardní teoretická příprava tréninku. Venku je dnes skoro jaro, sluníčko svítí už od rána, tak rychle obléknout a hurá na hřiště.

Dopolední trénink byl taktický. Opět posouvání a standardní situace. Celkem to šlo a tak jsme šli taky - na oběd. Dobrá rajská s těstovinami a chvilka oddechu. Od jedné zase standardky a kombinace. Jelikož to celkem ušlo stáhli jsme se na předzápasový odpočinek na hotel.

Soupeřem nám byli kluci 2004 z Děčína, hrající první příčky přeboru. Zápas byl od začátku do konce v naší režii a až na pár individuálních zaváhání to mělo slušnou kvalitu. Výsledek 1 : 4 je skutečným obrazem hry. Všichni si zahráli a ti slabší do jednoho překvapili. Všem 2004 patří tentokráte velká pochvala. Konečně dělali, co měli.

Za odměnu šli 2004 do aquaparku. Nejdřív deset bazénů, pak závod na padesát metrů a tři čtvrtě hodiny volné zábavy.

03 ladí v tělocvičně formu na zítřejší zápas.

Usínání určitě nebude větší problém.

Michal Kůstka

2. den

1. 3. 2018

Soustředění 2. den

Budíček v 7:30. Myslím, že všichni kluci vstávají ve všední den o dost dříve. Taky už byli všichni vzhůru. Snídaně v 8:00 formou švédských stolů - věřím, že každý se nají do sytosti. Pak chvíle na úklid a teoretickou přípravu tréninku. V 9:15 zahájíme přesun na Městský stadion, kde proběhne dopolední i odpolední fáze tréninku a zároveň oběd. Mezi tréninky se do hotelu nevracíme. Jelikož je most mezi hotelem a hřištěm z důvodu rekonstrukce uzavřený, mám pocit, že to bude logisticky asi nejnáročnější akce celého dne.

Nakonec jsme zvládli bez potíží cestu i oba tréninky. Dopolední trénink by věnovám posouvání. Šéftrenér s většinou kluků posouval na hřišti. Já s dvěma borci posouval v místní poliklinice mezi oddělěními chirurgie - rengenem - zpátky na chirurgi a zase na rentgen - na pokladně zaplatit CD a zpátky na rentgen a pak znovu na chirurgii. Dopadlo to výborně, Dorazilovi nic není a Candra si na pár dní vymění prstové rukavice za palčáky. Po třech hodinách nás místní zdravotnický servis vyplivl zcela vyčerpané na ulici, abychom mohli konečně dojet na hřiště. Jelikož kluci makali jak si šéftrenér přál, tak si za odměnu můžou odpoledne dojít do Kauflandu nakoupit.

Večeře je klasicky v šest hodin a pak pokračujeme opět na dvě skupiny. Ti, co si to zaslouží jdou do aquaparku a ti ostatní do tělocvičny. Myslím, že dneska s usínáním problém nebude.

Michal Kůstka

1. den

28. 2. 2018

Soustředění 1. den

Cesta na soustředění probíhala až do Děčína podle plánu, pak se ovšem autobus v místním kopci něčeho tak polekal, že mu z toho praskl kardan a poslední míli museli kluci v rámci tréninku dojít pěšky. Autobus odtáhla odtahovka rovnou do servisu. Ubytovaní jsme přímo v aquaparku a do venkovního bazénu je to skutečně max. 20 metrů. Ti kdo dneska hráli ovšem půjdou, po večeři, za odměnu do krytého bazénu. Ten je cca. 50m. Ti co nehráli jdou s tréňou do místní haly na fotbalový trénink. Pak dáme druhou večeři a jdeme spát. Všichni jsou živí a zdraví a těší se na zítřejší první ostrý trénink.

Soustředění 2017 - čtvrtek

17. 8. 2017

Vážení rodiče.

Poslední den začínáme budíčkem v sedm hodin a lehkým výběhem okolo místního rybníka. Počasí nám přeje a musime ze sebe dostat tu včerejší únavu. Tréninky budou dnes tři, ale jejich náplň šéftrenér určí až podle momentální potřeby.

Po obědě by měl dorazit řidič k našemu autobusu a okolo 17:00 předpokládáme odjezd domů. O čase a místě příjezdu by Vás měla informovat operativně vedoucí Bára.

Soustředění 2017 - středa

16. 8. 2017

Vážení rodiče.

Sluníčko se na nás tentokráte vykašlalo a poslalo dešťové mraky. To od něj není pěkné, zvláště když máme na desátou domluvený přáteláček s Duklou Jižní Město. Oproti plánu jsme nechali kluky ráno odpočinout a všechno posuneme do dopoledního a odpoledního tréninku. Ročník 2004 pak předvede svojí připravenost v přáteláku. Doufáme, že zabodují stejně jako včera kluci z 2003.

Po zápase jdeme na oběd a rozbor utkání. Každý nějakou drobnou chybu udělal, a tak to od dvou do tří probereme u tabule. Pak následuje taktický trénink a rychlé nohy.

Po tréninku je jako obvykle večeře a den zakončíme ve vířivce. Pak už všichni dobrovolně spí.

Všichni jsou živí a nezranění, ale nějaké ty puchýře se přeci jen ještě objevili.

Soustředění 2017 - úterý

16. 8. 2017

Vážení rodiče.

Od půl sedmé svítí sluníčko, ptáci zpívají a z přilehlých chmelnic vane svěží větřík. Uznejte, v takovém ránu by byl hřích se neproběhnout. Takže budíček ve tři čtvrtě na sedm, opláchnout obličej, vyčůrat, napít a jde se. Trenér Řepa to řídí ze sedla svého závodního biciklu.

Výběh se podařil, přežili to všichni. Takže hurá nasnídat, umýt a uklidit pokoje, abychom v půl desáté mohli s chutí trénovat. Ročník 2003 po obědě hraje přátelák s Rakovníkem, tak je potřeba vyladit formu, aby to nedopadlo jako včera u 2004.

Snídaně již tradičně ve formě švédských stolů a po úklidu pokojů se jde jako každý den na dopolední trénink. Po tréninku následuje sprcha a oběd. Polední klid tráví všichni dobrovolně odpočinkem na pokojích. Únava je již zcela zřetelná u všech kluků. Ročník 03 má dnes zápas a tak odpolední trénink absolvují jen kluci 2004.

Zápas s týmem Rakovníku dopadl dobře a kluky chválíme. Předvedený výkon ukázal, že některá kombinace hráčů a rozestavení ligu hrát může.

Večer jako obvykle zakončujeme dvěma večeřemi a vířivkou.

Všichni kluci jsou zdraví a poslední puchýř jsme ošetřovali v pondělí. Od té doby se většina drobných bolístek již zacelila a oba týmy naplno trénují.

Soustředění 2017 - pondělí

15. 8. 2017

Vážení rodiče.

Ráno jsme trochu protáhli budíček, aby si nikdo nemohl stěžovat na nelidské zacházení. Přeci jen se únava pozvolna dostavuje a neradi bychom se dočkali zbytečných zranění. Úkolem dnešního dopoledne byla taktická příprava ročníku 2004 na zápas s výběrem Žatce. Všechno proběhlo jak mělo a tak jsme se těšili na konfrontaci se skoro místními kluky.

K obědu bylo kuřecí stehno s rýží a dvouhodinový odpočinek. Poté jsme se převlékli do dresů a šli se rozcvičit. Až potud bylo všechno v pořádku. První polovina zápasu se odvíjela podle našich představ a "do šaten" jsme odcházeli za stavu 1 : 0 v náš prospěch. Pak dal šéftrenér prostor dalším sedmi hráčům a výsledek byl prohra 1 : 5. Moc veselo nám nebylo. Slabinou totiž nebyla fyzička, i když i ta nám chybí, ale jako horší problém se ukazuje nesoudržnost týmu a sobeckost některých hráčů.

Po večeři jsme přistoupili k rozdělení kluků do dvou ročníkových mužstev a každý tým si poté zvolil v tajném hlasování kapitána a jeho zástupce. Od teď si týmy řeší svoje problémy v kabině a navenek komunikují přes kapitána. První zkouškou kapitánů byl hned večerní nástup do vířivky. Kupodivu to zvládli bez ztráty kytičky. Další zkouškou soudržnosti týmů bude zítřejší ranní výběh po krásách Blšanských chmelnic. Uvidíme, jestli se kluci konečně semknou a začnou se vzájemně podporovat.

Nakonec jedna pozitivní zpráva. Všichni jsou v pořádku a nikdo není zraněný, jen jsme dneska odborně ošetřili jedno vosí žihadlo a puchýř. Oba aktéři jsou v pořádku a bez trvalých následků.

Soustředění 2017 - neděle

15. 8. 2017

Vážení rodiče.

Nedělní program byl zaměřený spíše na odpočinek a taktickou přípravu. Odpoledne proběhl předzápasový trénink, tak doufáme, že to zítra se "Žatcem" nebude poprava. Mobily kluci zatím nemají a "věřte - nevěřte", kluci na pokojích odpočívají, hrají karty, konečně si spolu začali i povídat. Některé pokoje začali i řešit, na co se budou dívat v televizi a kdo to bude přepínat.

Kluci začínají spolupracovat v sociální i sportovní sféře. Drobné puchýřky průběžně odborně ošetřujeme a jinak jsou všichni zdraví a bez zranění.

Opět zdůrazňuji, že kdo chce volat, může si kdykoli pro telefon přijít, zavolat a pak telefon zase vrátit do trezoru.